Aby pomóc Ci szybko i sprawnie,
zebraliśmy odpowiedzi na
najczęściej zadawane pytania.
Nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?
Skontaktuj się z nami osobiście.
Witamy w dziale obsługi klienta SMARTBett
Zadzwoń do nas
Nasza obsługa klienta jest zawsze gotowa do pomocy. Czas oczekiwania jest krótszy niż
5 minut.
ZADZWOŃ DO NAS
+48 67 215 27 10
5 minut.
Godziny pracy biura:
Pon-Pt: 08:30-16:00
Sob / Niedz: Zamknięte
Obowiązują ceny operatora telefonicznego.
Pytania ogólne
Jak działa dostawa?
Twoje łóżko w szafie zostanie dostarczone przez spedytora. Mniejsze przedmioty są dostarczane za pośrednictwem kuriera, chyba że są zbyt duże lub zbyt ciężkie. Nasz pracownik skontaktuje się z Tobą telefonicznie i mailowo w celu awizacji dostawy. Na etapie, kiedy przesyłka jest już w drodze do Ciebie, skontaktuje się z Tobą firma spedycyjna i umówi szczegóły dostawy.
W jaki sposób zwraca się łóżko SMARTBett?
Jeśli chcesz zwrócić swoje zamówienie, masz 14 dni od otrzymania towarów, aby przesłać nam swoją opinię. Wystarczy kliknąć w zakładkę "Kontakt" i wysłać zapytanie do naszego działu obsługi klienta. Klient pokrywa koszty zwrotu - w zależności od rodzaju przesyłki te koszty mogą wynosić od 10 do 450 zł lub możesz odesłać zamówienie samodzielnie. W przypadku odbioru własnego poinformujemy Cię o terminie spotkania drogą mailową, dlatego prosimy również o zajrzenie do folderu "spam". Po dotarciu towaru do naszego magazynu, zostanie on natychmiast sprawdzony, a kwota zwrotu zostanie przelana do Ciebie. Prosimy o odpowiednie zapakowanie towaru (najlepiej w oryginalne opakowanie) w celu bezpiecznej wysyłki.
TWÓJ WNIOSEK
Czy SMARTBet realizuje dostawy za granicę?
Oferta jest przeznaczona dla wszystkich klientów w Europie. Koszty wysyłki można poznać
tutaj
Zamówienia
Gdzie znajduje się moje zamówienie?
Aktualny status przesyłki można sprawdzić śledząc przesyłkę na stronie firmy transportowej. Link do śledzenia można znaleźć w powiadomieniu o wysyłce otrzymanym pocztą elektroniczną lub przez sms. Jeśli nie otrzymałeś towaru, a status zamówienia to "Dostarczone", najpierw sprawdź w systemie śledzenia dostawcy, czy paczka została dostarczona do twojej dzielnicy lub placówki kurierskiej. Jeśli masz dalsze pytania, jeśli towar nie został dostarczony po kilku dniach lub jeśli status się nie zmienił, wyślij nam prośbę, abyśmy mogli to sprawdzić. Kliknij w formularz kontaktowy, napisz e-mail lub zadzwoń.
TWÓJ WNIOSEK
Czy mogę ustalić datę dostawy?
Możesz poinformować nas o preferowanej dacie podczas składania zamówienia, ale możemy nie być w stanie spełnić Twojej prośby. Meble są dostarczane przez przewoźnika. Firma transportowa skontaktuje się z Tobą bezpośrednio przez e-mail lub telefonicznie, aby poinformować Cię o dacie dostawy. W przypadku małych zamówień dostawa odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej - zwykle GLS - wtedy możesz śledzić status przesyłki online.
Czy mogę zmienić adres dostawy?
Adres dostawy można zmienić tylko wtedy, gdy towary nie zostały jeszcze wysłane z magazynu. Kliknij
tutaj,
aby przesłać żądanie. Jeśli przedmiot opuścił już nasz magazyn lub jeśli dostawa już została zamówiona, nie możesz dokonać zmiany.
TWÓJ WNIOSEK
Czy mogę zmienić swoje zamówienie i dodać produkty i usługi?
Towary lub usługi można dodawać do bieżącego zamówienia (z wyjątkiem zamówień, w których metodą płatności jest "płatność ratalna"). Kliknij w formularz kontaktowy lub napisz e-mail.
TWÓJ WNIOSEK
Płatność / Zwrot
Jakie opcje płatności mogę wybrać?
Wszystkie możliwe metody płatności można znaleźć tutaj
Dlaczego nie otrzymałem jeszcze faktury?
Faktura jest wysyłana po dostarczeniu towarów na adres e-mail podawany przy składaniu zamówienia i nie jest częścią dostawy. Jeśli faktura nie zostanie wysłana po tygodniu od dostarczenia towaru, należy sprawdzić folder wiadomości "spam". Jeśli tam również nie znajdziesz faktury, skontaktuj się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego, mailowo lub telefonicznie.
TWÓJ WNIOSEK
Jak uzyskać zwrot pieniędzy i fakturę korygującą?
Zwrot pieniędzy w przypadku zwrotu towaru lub uzyskania dodatkowego rabatu następuje tą samą metodą płatności jak wybrana w procesie zamówienia (wyjątek stanowi płatność ratalna oraz płatność za pobraniem). Płatność zostaje zwrócona w ciągu 14 dni od anulacji zamówienia. W przypadku nie otrzymania zwrotu oraz faktury korygującej po upływie tego terminu lub w przypadku, kiedy Twój zwrot został rozpatrzony błędnie, prosimy o przesłanie nam wniosku za pośrednictwem formularza kontaktowego lub mailowo.
Do pomyślnej weryfikacji potrzebujemy odpowiedniego numeru zamówienia i krótkiego opisu.
TWÓJ WNIOSEK
Do pomyślnej weryfikacji potrzebujemy odpowiedniego numeru zamówienia i krótkiego opisu.
Dlaczego nie otrzymałem jeszcze faktury korygującej?
W przypadku zwrotu lub otrzymania dodatkowego rabatu otrzymasz od nas fakturę korygującą. W przypadku zwrotu fakturę korygującą możemy wystawić dopiero po otrzymaniu zwracanego towaru. Jeśli nie otrzymałeś faktury korygującej w ciągu 14 dni od nadania przesyłki ze zwracanymi produktami skontaktuj się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego, mailowo lub telefonicznie.
TWÓJ WNIOSEK
Rezygnacja / zwrot kosztów
Jak mogę zwrócić zakupiony artykuł?
Czy chcesz odesłać przedmiot, który nie jest łóżkiem Murphy? Nie ma problemu.
Oczywiście masz prawo do zwrotu w ciągu 14 dni od otrzymania towaru.
W celu zapewnienia szybkiego i bezproblemowego procesu zwrotu, prosimy o zastosowanie się do poniższych instrukcji.
Oczywiście masz prawo do zwrotu w ciągu 14 dni od otrzymania towaru.
W celu zapewnienia szybkiego i bezproblemowego procesu zwrotu, prosimy o zastosowanie się do poniższych instrukcji.
- Wyślij zapytanie poprzez formularz kontaktowy lub e-mail, żebyśmy mogli oznaczyć twój zwrot na zamówieniu.
- Zwracając przedmiot, zapakuj go w taki sposób, żeby przetrwał transport bez uszkodzeń.
- Wyślij przesyłkę na nasz adres korespondencyjny. Szczegóły dotyczące zwrotów znajdują się w regulaminie oraz w polityce zwrotów towaru - zakładki te znajdziesz na dole strony.
Co powinienem zrobić, jeśli otrzymałem uszkodzony towar?
Jest nam przykro, bo oczywiście taka sytuacja nie powinna mieć miejsca.
TWÓJ WNIOSEK
- Ważne jest, abyś zgłosił szkodę natychmiast po jej zauważeniu, ponieważ umożliwi nam to szybką reakcję i skuteczne naprawienie problemu. Zalecamy sprawdzenie wszystkich opakowań i komponentów przed rozpoczęciem montażu.
- Prześlij nam krótki opis za pomocą przycisku poniżej. Dzięki temu otrzymasz odpowiedź w możliwie najkrótszym czasie.
Jak mogę złożyć reklamację na wadliwe towary?
W ciągu pierwszych dwóch lat od daty dostawy przysługuje Ci roszczenie gwarancyjne. Jeśli chcesz skorzystać z tej gwarancji, prześlij nam swoje zapytanie za pomocą poniższego przycisku. Zapoznamy się z przesłanymi dokumentami i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe, aby omówić dalszy przebieg reklamacji.
TWÓJ WNIOSEK
Jak mogę anulować moje zamówienie/pozycję z mojego zamówienia?
Aby anulować zamówienie lub jego część, wyślij nam prośbę za pomocą poniższego przycisku. Po pomyślnej weryfikacji i anulowaniu zamówienia otrzymasz potwierdzenie e-mailem, a wpłacona przez Ciebie kwota zostanie natychmiast zwrócona.
TWÓJ WNIOSEK
Co mam zrobić, jeśli otrzymam niewłaściwy artykuł?
Jest nam przykro, bo oczywiście taka sytuacja nie powinna mieć miejsca.
Oczywiście na Państwa życzenie wymienimy artykuł bezpłatnie.
TWÓJ WNIOSEK
Oczywiście na Państwa życzenie wymienimy artykuł bezpłatnie.
- Prosimy o przesłanie zapytania wraz z krótkim opisem artykułu za pomocą poniższego przycisku. Po przesłaniu skontaktujemy się z Tobą w celu omówienia dalszych procedur.
Bezpieczeństwo i warunki
Gdzie mogę znaleźć regulamin?
Regulamin dostępny jest tutaj
tutaj
Gdzie mogę znaleźć politykę zwrotu towarów?
Zasady odstąpienia od umowy oraz przykładowy formularz odstąpienia od umowy można znaleźć
tutaj
Gdzie mogę znaleźć politykę prywatności?
Przywiązujemy dużą wagę do ochrony Twoich danych osobowych. Nasza pełna polityka prywatności jest dostępna
tutaj