WSPARCIE
Nasz zespół obsługi klienta z przyjemnością odpowie na wszelkie pytania dotyczące produktów, dostaw lub reklamacji. Możesz do nas zadzwonić od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:30 do 16:00. Możesz również wysłać do nas wiadomość e-mail. Odpowiemy najpóźniej następnego dnia.
DOSTAWA
Dostawa jest realizowana przez firmę kurierską lub naszym własnym transportem. Oczywiście wcześniej otrzymają Państwo maila z planowanym terminem dostawy lub telefoniczne zawiadomienie o wysyłce.
MONTAŻ
Oprócz samodzielnego montażu, mają Państwo możliwość zamówienia profesjonalnego montażu przez naszą ekipę montażową. Zwykle montaż odbywa się bezpośrednio przy dostawie. Twoje meble zostaną zmontowane bezpiecznie i czysto. Zajmiemy się również utylizacją opakowań.
GWARANCJA
W trakcie 2-letniego okresu gwarancyjnego masz możliwość skontaktowania się z nami w każdej chwili, jeśli masz jakiekolwiek problemy z meblami. Po 2 latach, jeśli byłaby taka potrzeba, można od nas kupić części zamienne.
SHOWROOM
W naszym showroomie w Niemczech możecie Państwo sami przekonać się o naszej jakości i inspiracji. Z przyjemnością doradzimy w przyjaznej atmosferze i pokażemy strukturę i funkcje naszego SMARTBett. Jeśli potrzebujesz pilnie jakiegoś przedmiotu, możemy sprawdzić, czy jest on w magazynie, w takim przypadku będzie możliwy odbiór własny.
UDOSKONALANIE
Nasze produkty są stale testowane i ulepszane. Uwzględniamy również sugestie naszych klientów, zarówno takie dotyczące samych produktów, jak i te odnoszące się do kolejnych kroków w instrukcji montażu.